خاک بر سر همه عقده های فروکوفته ای که افتادن یک کیک رو باید جلوی غریبه ها توی بوق و کرنا کنن! البته خیلی خوشحالم که اینو گفت! این یعنی اینکه بزرگترین عیبی که تونسته پیدا کنه همین بوده!!! هه!! خاک بر سرت که شعورت به این همه عیبهای بی شمارم نمیرسه!
ناخدا در گل...ما را در سایت ناخدا در گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165