هر دختری باید طعم 35 سالگی رو بچشه. ترکیبی عجیب از چیزهایی که میدونی قطعا نمی خوای و قاطعیت برای رسیدن به چیزهایی که حق خودت میدونی. واقع بینی پذیرفتن نرسیدن به چیزایی که محدودیت عملی داری و بلندپروازی رسیدن به چیزایی که دلت رو شاد می کنه. حس قدرت و شجاعت و زیبایی، که گاه گاهی زیر پای خستگیها و بی مروتیها له میشه. تحلیلهایی که دشمن درونت رو برات تبدیل کرده به یه دوست بیچاره ای که اونقدر بلا سرش اومده که دلت براش می سوزه، چون داره بیشترین تلاشش رو می کنه که خودش رو از منجلاب بکشه بیرون.
پ.ن. حسرت کسایی که به این سن نرسیدند. لورای نازنین. غزاله دوست داشتنی. دخترای لایقی که می تونستن الگو بشن و روزگار ازمون گرفتشون...
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۵ساعت 7:8 توسط ناخدا |
ناخدا در گل...
ما را در سایت ناخدا در گل دنبال میکنید
برچسب: لحظه,شگفت,عزیمت, نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت: 4:18