از اعماق

خرید بک لینک
باورم نمیشه فقط سه سال و نیم گذشته

به نظرم مثل عمری میرسه

انگار که میخواستم باور کنم که از گل دراومدم

اما هر چی نگاه می کنم، بیشتر به گل نشسته ام انگار.

انگار دیگر هیچ چیز درست بشو نبوده. انگار هیچ چیز از اول درست نبوده یا قرار نبوده که هیچوقت درست بشه، و من پی یه امید واهی، یه سراب دوردست جذاب، هی دویدم و دویدم و به مقصد نرسیدم، چرا که نه راهی در کار بوده، نه توشه ای، نه مقصدی ، نه راهنمایی و نه حتی دونده ای.....

دیگر حتی جرات آرزو کردن هم ندارم. نشسته ام به نظاره موجهای این دریای مواج ، که کف آلود می آیند و می غرند و می کوبند و گاهی هم شتکی می کنند بر صورتم که لو نروم با این اشکهای بی اختیار.

راه طولانی و مقصد ناپیدا و رهرو بس به گل نشسته... مددی ای صبح صادق! که در اعماق این ورطه، بدفرم، سرگردانم!

ناخدا در گل...

ما را در سایت ناخدا در گل دنبال می‌کنید

برچسب: از اعماق دل,از اعماق گلو,از اعماق وجود,از اعماق وجودم,از اعماق وجودم دوستت دارم,از اعماق دریا,از اعماق رویاهایم,عکس از اعماق دریا,عکس از اعماق زمین,تصاویری از اعماق زمین, نویسنده: بازدید: 276 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 10:52

صفحه بندی