ناخدا در گل

متن مرتبط با «خودتی» در سایت ناخدا در گل نوشته شده است

خودتی.

  • نیلوبلاگ

    گفت : با من صنما، دل یکدله کن. گر سر ننهم، وانگه گله کن. گفتم: مجنون شده ام، از بهر خدا،زان زلف خوشت، یک سلسه کن! (گله گذاشتم!) گفت: سی پاره به کف، در چله شدی؟؟؟ (ای وای چه خبطی!!!) سی پاره منم!! ترک چله کن. مجهول نرو، با غول مرو. زنهار سفر با قافله کن. (جانا نصیحت.) گفتم: ای مطرب دل، زان نغمه خوش، ...

    ادامه مطلب